≡ Menu

Nέα Ζηλανδία: Ταξίδι στην άκρη του κόσμου!

Mount_Cook_glacier_lake_1
Χαρά μοιρασμένη, δυο φορές χαρά!

Είναι ένα ταξίδι όνειρο ζωής για όσους αγαπούν τη φύση. Είναι ένα ταξίδι όνειρο ζωής για όσους αγαπούν το κρασί. Αν αγαπάς και τα δυο τότε το ταξίδι έχει όλα τα εχέγγυα να γίνει μια από τις πιο αξέχαστες εμπειρίες!

Φτάσαμε στο Christchurch και το πρώτο πράγμα που κάναμε (αφού παραλάβαμε το αυτοκίνητο-τροχόσπιτο) ήταν φυσικά να πάμε σούπερ μάρκετ για να ψωνίσουμε τα απαραίτητα…

Pinot_Noir_Super_Market Sauvignon_Blanc_Super_Market

Οι ποικιλίες Pinot Noir και Sauvignon Blanc δίνουν ιδιαίτερα εκφραστικά κρασιά στη Νέα Ζηλανδία, οπότε το ψυγείο μας γέμισε αμέσως. Όντας πλήρως εξοπλισμένοι ήταν ώρα να πάρουμε τους δρόμους. Φύγαμε!!

NZ_first_stop

Είναι απίστευα μαγευτική η οδήγηση σε αυτή τη χώρα. Ατελείωτοι δρόμοι με τοπία εκπληκτικά, κατάλληλα για ταπετσαρία υπολογιστή, σε κάθε στροφή. Αν και καλοκαίρι τα βουνά φιλοξενούσαν το χιόνι ακόμα στις κορφές τους.

New_Zealand_Road1

Η εναλλαγή των λιμνών και των πεδιάδων εξασφαλίζει την παραμονή του ενθουσιασμού του ταξιδιώτη σε επίπεδα επικίνδυνα για την ηρεμία.

New_Zealand_Road3

Όταν ήταν ώρα για την πρώτη στάση για ύπνο το σημείο όπου σταματήσαμε ήταν ανάλογης φυσικής ομορφιάς.

New_Zealand_Road2

Καλοκαίρι χωρίς παγετώνα δε γίνεται… Ο Franz Josef Glacier ήταν ο πρώτος και ο πιο εντυπωσιακός που είδαμε.

franz_Josef_Glacier

Ο παγετώνας που σέβεται τον εαυτό του όμως έχει και τον φύλακά του. Ευτυχώς είναι φιλικός και σου επιτρέπει να τον χαιρετήσεις!

franz_Josef_Glacier_Guard

Ο παγετώνας αυτός είναι ένας από τους πολύ λίγους στον κόσμο ο οποίος καταλήγει σε ένα τροπικό δάσος! Ένα πολύ σπάνιο φαινόμενο. Στη βάση αυτού του δάσους υπήρχε ένα camping όπου τα caravans μπορούν να μείνουν.

Fox_Glacier_Parking

Εκεί μείναμε και εμείς και γιορτάσαμε τα Χριστούγεννα με τον παραδοσιακό τρόπο των campers. Bbq και καλό κρασί!

New_Zealand_Christmas_bbq

Συνεχίζοντας το ταξίδι στο μαγικό κόσμο της Νέας Ζηλανδίας βρεθήκαμε στα φιορδς του Νότιου νησιού. Στο Doubtful Sound συγκεκριμένα, το οποίο είναι το μεγαλύτερο της χώρας. Η θάλασσα εισέρχεται στη στεριά και τη σμιλεύει δημιουργώντας ένα μοναδικό τοπίο σαν αποτέλεσμα (στο βάθος)…

Doubtful_Sound_above

Μέσα στο φιορδ αν είσαι τυχερός μπορείς να συναντήσεις τα πλάσματα με τη μεγαλύτερη συναισθηματική νοημοσύνη από κάθε άλλο ζώο, εκτός του ανθρώπου. Τα δελφίνια. Αν και είμαι σίγουρος ότι όλοι ξέρουμε και από κάποιον ο οποίος θα είχε πολλά να μάθει από ένα δελφίνι στο θέμα αυτό…

Doubtful_Sound_dolphins

Στην έξοδο του φιορδ, μπαίνοντας στη θάλλασα της Τασμανίας συναντήσαμε ένα μικρό νησάκι με νωχελικούς κατοίκους να λιάζονται και να απολαμβάνουν τον καλοκαιρινό ήλιο. Οι φώκιες έχουν πάντα τους δικούς τους ρυθμούς.

Doubtful_Sound_seals

Εκτός από παραδεισένια φύση όμως, η χώρα είναι παράδεισος και για όσους αγαπούν τα extreme sports. Μια πιο χαλαρή νομοθεσία από άλλες χώρες έχει επιτρέψει την άνθηση των σπορ αυτών και κυνηγοί της αδρεναλίνης από όλον τον πλανήτη συρρέουν για να δοκιμάσουν κάτι διαφορετικό. Δε θα μπορούσαμε να αποτελέσουμε εξαίρεση και δοκιμάσαμε κι εμείς. Ίσως να μην είναι τόσο πρωτότυπος ο αετός αλλά εμάς μας άρεσε πολύ!

Para_Pente_New_Zealand

Ως ο τολμηρός της παρέας αποφάσισα να δοκιμάσω για πρώτη φορά το bunjee jumping.  Επειδή είχε σειρά προτεραιότητας όμως, ο καλύτερος τρόπος να περιμένεις να έρθει η σειρά σου ήταν να κάνεις κάτι εξίσου διασκεδαστικό. Να κατέβεις δυο πίστες με ένα ειδικά σχεδιασμένο πλαστικό καρτ, το οποίο λειτουργεί αποκλειστικά με τη βαρύτητα.

Queenstown_ludge

Επιτέλους ήρθε η ώρα για το jump. Το αποτέλεσμα; Όπως δείχνει το χαμόγελό μου, η πρώτη μου φορά με εξίταρε τόσο πολύ που η δεύτερη ακολούθησε αμέσως μετά!

bunjee_queenstown

Αν αναρρωτιέστε που συμβαίνουν όλα αυτά η απάντηση είναι στην Μέκκα των extreme sports. Την Queenstown!

Queenstown_above

Δεν είναι μόνο τα extreme sports που εντυπωσιάζουν, όμως. Στο Puzzling world μπαίνεις σε ένα κόσμο γεμάτο με περίεργα φαινόμενα και ψευδαισθήσεις που παγιδεύουνε το νου. Ισορροπείς εκτός ισορροπίας,

Puzzle_world_2

και αλλάζεις μέγεθος με περισσή ευκολία!

Puzzle_world

Το Puzzling World βρίσκεται στη λίμνη Wanaka, όπου μείναμε δυο βράδια. Το πρώτο ήταν ήρεμο, κοντά στη λίμνη. Μαγειρική εντός του αυτοκινήτου

Caravan_interrior

και μετά απόλαυση στο τραπεζάκι μας…

Lake_Wanaka

Το δεύτερο βράδυ όμως, ήταν η Πρωτοχρονιά. Έτσι η έξοδος ήταν επιβεβλημένη…

Wanaka_New_Year

Συνεχίζοτνας τη διαδρομή προς το βόρειο νησί επισκεφθήκαμε το Mount Cook. Η διαδρομή προς το βουνό ήταν από τις πιο όμορφες που έχω δει στη ζωή μου. Η λίμνη αυτή (Lake Pukaki) έχει κάποια μεταλλικά στοιχεία τα οποία της δίνουν αυτό το έντονο τυρκουάζ χρώμα, που συναντάει κανείς κυρίως στη Λευκάδα.

Mount_Cook_lake

Βραδυνό σε ξενοδοχείο τη μέρα εκείνη για να ξεφύγουμε λίγο από το διαιτολόγιο του αυτοκινήτου και το παιχνίδι του ήλιου με την κορυφή του βουνού Aoraki μας προσέφερε ένα διαφορετικό αλλά εξίσου ρομαντικό ηλιοβασίλεμα.

Mount_aoraki

Την επόμενη μέρα μας περίμενε ένα από τα ομορφότερα τοπία που συναντήσαμε στη Νέα Ζηλανδία. Μια λίμνη παγετώνα. Το γκρίζο στο βάθος της εικόνας είναι ο παγετώνας (κάτω από τα χώματα), ο οποίος λιώνει σταδιακά και σχηματίζει τη λίμνη αυτή.

Mount_Cook_Glacier_2

Τελευταίο βράδυ στο κρύο, με εξωτερική θερμοκρασία 8 βαθμούς αλλά και με πολλά κουνούπια

Lake_Tekapo

Κινούμενοι πάντα προς το ζεστότερο Βορρά φτάσαμε στις περιοχές των αμπελιών. Κάποια όχι τόσο γνωστά, όπως το Brancott Estate πιο κάτω

Brancott_Estate

Και κάποια γνωστότερα στους οινόφιλους, όπως το Cloudy Bay.

Cloudy_Bay_Winnery

Τα φλις και τα μακριά παντελόνια έδωσαν τη θέση τους στα σορτς και από τα extreme sports το ρίξαμε στο διθέσιο ποδήλατο.

Bike_for_two

Τολμήσαμε μέχρι και το μπάνιο. Οι παραλίες της Νέας Ζηλανδίας παρουσιάζουν πολύ έντονα το φαινόμενο της παλίρροιας. Η θάλασσα στην παρακάτω φωτογραφία βγαίνει μέχρι έξω ενώ στην επόμενη, τραβηγμένη τρεις ώρες μετά, η θάλασσα είχε τραβηχτεί τουλάχιστον 150 μέτρα προς τα μέσα.

High_sea_New_Zealand

Εμάς δε μας σταμάτησε αυτό βέβαια από να απολαύσουμε το αγαπημένο μας Αυστραλιανό κρασί by the beach. Art de la table by Σοφία!!

lunch_by_the_beach_Bin_28

Είμαστε πλέον στο βόρειο νησί και τραβάμε γραμμή για τους Μαορί. Είναι οι ιθαγενείς της Νέας Ζηλανδίας οι οποίοι κατάφεραν και έφεραν ειρήνη με τους Ευρωπαίους βαρβάρους με πολύ πιο ισότιμους όρους από όσο οι Αυστραλοί αυορίγινες ομότιμοί τους. Διατηρούν τα δικά τος χωριά στην περιοχή της Ροτορούα. Η γη εκεί είναι πλούσια σε φυσικές πηγές θερμού αερίου. Ενώ το θέαμα μπορεί να φαίνεται εντυπωσιακό η μυρωδιά της ατμόσφαιρας δε σε προέτρεπε να γεμίσεις τα πνευμόνια σου (εκτός αν σου αρέσει το άρωμα: κλούβιο αυγό)

Rotorua

Τους Μαορί δεν τους ενοχλεί τόσο πάντως και χτίζουν τα χωριά τους όπως και παλαιότερα γύρω από τις πηγές αυτές. Τις χρησιμοποιούν μάλιστα για φούρνουνς μαγειρέματος αλλά και για θέρμανση σπιτιού και θερμά λουτρά.

Maori_village

Είναι γνωστοί ως καλοί πολεμιστές και συνήθιζαν να τρομάζουν τους αντιπάλους τους  στη μάχη βγάζοντας τη γλώσσα και γουρλώνοντας τα μάτια. Μια αποτυχημένη προσπάθεια μίμησης της γκριμάτσας αυτής βλέπετε παρακάτω.

Maori_village_expression

Λίγο έμενε ακόμα μέχρι την κορυφή του νησιού αλλά ο δρόμος ήταν διακοσμημένος με εξαιρετικά τοπία.

New_Zealand_Roads_3

Προτελευταία στάση το Hobbiton. Το χωριό των hobbits από τον Άρχοντα των Δαχτυλιδιών. Το στούντιο σετ έχει παραμείνει όπως στις ταινίες, ενώ ακόμα καλλιεργούνται λαχανικά στους κήπους. Τα σπίτια αποτελούνται μόνο από την πρόσοψη και δεν έχουν βάθος.

Hobbitton

Έχουν όμως υπέροχους κήπους με τα εργαλεία και όλα τα αξεσουάρ έτοιμα προς χρήση!

Hobbiton_Tools

Από τα βουνά και τις λίμνες, στη θάλασσα, στους Μαορί και στα hobbits. Ένα μόνο σημείο της καταπληκτικής αυτής χώρας δεν εξερευνήσαμε. Το βυθό της. Δυο μέρες πριν φύγουμε το κάναμε και αυτό στο Knights Point. Θεωρείται ένα από τα 10 καλύτερα dive sites σε εύκρατα κλίματα από πολλούς ειδικούς. Δυστυχώς δε μας έκανε τη χάρη να μας αποκαλύψει το μεγαλείο του, αλλά εμείς δε χάσαμε το χαμόγελό μας.

Νέα Ζηλανδία σε ευχαριστούμε για όλα!

New_Zealand_Knights_Point

Αφήνεις email, σου έρχονται όλα τα νέα άρθρα. Απλά πράγματα!

{ 3 comments… add one }
  • Malvina iossifidou July 25, 2017, 2:21 pm

Πολύ παραστατική η ξενάγηση ,γεμάτη εικόνες και πολύ ενθουσιασμό!
    Να περνάτε πάντα όμορφα!
    Αναμονή για τις ταξιδιωτικές εμπειρίες από την Αγία Πετρούπολη!
    Φιλιά στους δυό σας
    Μαλβίνα.

• Eλένη Πολυμενίδου August 1, 2017, 11:50 pm

Δημήτρη, μου έδωσε χαρά που ταξίδεψα Μαζί σας στο τόσο ιδιαίτερα ξεχωριστό δικό σας ταξίδι . . . . .πανέμορφες φωτογραφίες !!!!!Να σας ευχαριστήσω και εύχομαι σε επόμενα ονειρεμένα ταξίδια ζωής σας…………….Να περνάτε υπέροχα !!!!!Φιλιά !

• Γιαννης January 13, 2018, 1:37 pm

Μπράβο σας! Και ευχαριστούμε πολύ για το μοίρασμα. Καλη και περπετειώδη συνέχεια.